Thursday 31 January 2013

ヅ✿Jiwa Kacau ヅ✿

Asalammualaikum and hye semua ~

Jiwa kacau? erm seriusly mlm nie membuatkan jiwa sy kacau bkan disbbkan boiprenz sy..sy xpernah rasa sakit, pedih and sedih dgn seseorg ..tp kali nie kau berhasil buat aku rasa mcm nie..aku xtahu ape salah aku kat kau kan sampe kau boleh brukkan aku mcm nie sekali..kau ingt kali nie kau ley rasa bahagia atas kesedihan org tp satu hari nnt kau akn dpt balasannya..aku bukn nak kata aku nie baik ia aku mengaku mmg aku jhat aku slalu stalker kau tp aku xpernah la nak burukkan kau begitu skali..aku tahu bukan sekali dua kau wat aku mcm nie..aku rasa byk kali kot tp kali nie kau btul2 mencabar aku !! aku xpernah mention nama kau kat setiap status aku..tp knapa kan kau ley wat aku mcm nie? kau thu x cra kau niee membuatkan maruah aku jtuh ..kau burukkan aku kat org sampe org yg kau cite tue ley trus bnci aku..bisa ape ha kau pkai..

TAHNIAH kau adlh org pertama yg aku jumpa seorg wanita yg menjatuhkan maruah wanita lain? ini kau nak kata kau dianaiya.. tlg buka mata kau and pk elok2 jgn jd otak senteng ! kau xde rasa pape ke bila kau wat org mcm nie..kalo kau x mention nama aku kat follower kau cikit pun aku x heran ! yeah aku tahu aku xde bukti  tp aku dpt agk bila dye unfollow aku! aku bukan otak udang yg kau ley bodoh2kan...aku mengaku mmg aku ade fake acct tp itu kjap bila kau unfollow aku, skrg aku xde pape fake acct pun..erm i know kau msti xkan percya aku tp aku xrugi pape sbb Allah sentiasa ada dgn aku..

aku mnta maaf sgt tp ape yg kau wat kat aku mmg melampau mmg aku xdpt nak maafkan..walaupun aku tahu pasni kau xkan mnta maaf ngan aku.. bnda mcm nie berulang kali kau wat kat aku..kalo kat sorang follower kau aku xkesah tp da bape kali kau burukkan aku..jgn kau fikir kau sorang ade maruah..kau nk pertahankan maruah kau sampe maruah aku kau calarkan..aku x tahu la manusia jnis ape kau nie..if kau xpuas hati dgn aku bukan  nie cara nya ..byk cara lain kau ley wat..aku boleh trima bila kau maki aku kat status kau tnpa mention nama aku..ala mcm biasa kau ngan aku pernah wat..burukkan sesama sndri padahal dri sndri sama jek ! tp bila maruah aku org da pjak tak kan aku nak diam..aku bersuara bukan sbb aku tkut tapi aku nak mempertahankan nama aku yg kau cemarkan..

aku xpenah nak mara follower kau yg unfollow aku tp aku kecik ati sbb dye membuat statement yang hnya dgr dri sblah pihak..adil ke? kau sbgai yang tua or matured adil ke bila org wat cmtue kat kau..aku xpernah rasa org wat aku mcm nie tp kau org pertama yg wat aku mcm nie ! Terima Kasih byk2..semoga ape yg kau wat kat aku memberi aku kekuatan utk trus meluahkan ketidk puas atian aku berkenaan ini..kita sbgai perempuan kena backup each other tp cara kau backup each other ke.renung2kanlah..jgn pulak nnt kau kata aku nie prasan atau trasa dgn status kau tue .. ermm xyah nak basah basi atau tutup pekung kau..Allah da tunjukkan kat aku bnda yg aku x perlu cri..

yeah aku mmg pndai ckp tp laksana kan tdak..tp aku rasa itu normal semua manusia mcm tue kita hnya mampu ckp tp bila tba utk melaksanakan kita buat cara lain..kau pun sama so kita xyah nak ckp pape..serius aku btul2 badmood..kau membuatkan kemarahan aku membuak2 ..syabas!xde ape da aku nak ckp..aku tulis nie pun sbb aku tahu kau akn stalker blog aku and aku nak kau tahu ape yg aku tulis kat twitter semua aku da luahkan kat sini .. cara kau bukan menunjukkan kau tue matured..kau kata aku mcm budak2 tp cara kau ? kau pk la sndri..

='(

No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger