Friday 1 February 2013

ヅ✿Finally✿ヅ

xsangka kan pejam celik pejam celik da nak dekat hbs smester break pasni kna balik ke tempt menimba ilmu..wuhhahaha bkal merindui ibu and ayh..tggl ag 2 mggu jek nk bermanja2 kat uma pasni bermanja dri jauh..hhahah..mb result pun bakal kuar next week kot..erm :( erm takutya hope dpt la dgn sgala usaha yg sy wat...yup bukan sng time degree nie..modul semua makin sush..tp berkat kesabaran and doa ibu and ayh Insya Allah aku pasti boley utk berusaha bg membahagiakan kedua ibu bapa ku~

dalam ape sgala yg kita hndak lakukan tnpa usaha tak mungkin sesuatu yg bagus dtg bergolek btul x?huhhu  sy xmau la komen berlebih2 nnt org ingt sy cri pasal dgn dye pulak..pdhal kita just meluahkan agar dia tahu ape yg dia da wat tp skrg makin rumit..its oke..yg paling penting aku bukan keseorangan aku ada Allah yg selalu ade dgn aku..

erm owh ya pasni sy xde la nak bela ikan sbb ayh da nak bg org ikan2 tue..sy hnya bela si bambam jek..huhu..si bambam asl pg jek mula la nk kuakan pale tggi2 maksudnya dye minta breakfast..bambam2 mcm2 la kau nie..opps rini lupa nak kuakan kau bawa kau jln2 kat luar..bia kau exercise cikit xde la terkontang kanting dlm uma kau tue..nie x bila lma x bw jln..mcm berat jek nk jln..geram jek tgk..bila pgg asik nk menggit jek pdn la mak aku x mau pgg kau..nasib kau la bambam..

oke sampe disni crita sy mb akn dtg sy akn luahkan ape yg terbuku di kepala..see u the next entry yeah ~

No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger