Friday 30 January 2015

ヅ✿ Bila Hati Kau dipijak ✿ヅ


Skit oi sakit rasanya...bila teringat kisah tu... 28 Mei 2008 almost 7 years we know each other.. seng ko lupa aku.. senang ko tipu aku... kau musnahkan segalanya kepercayaan aku hanya sbb dia.. kau da buat pilihan yang terbaik untuk kau..mungkin dia sesuai and layak untk ko..  

Aku sentiasa berdoa supaya Allah beri kekuatan kepada aku untuk aku melupakan ape yg da terjd...supaya Allah hilang rasa sayang dan cinta aku pada ko.. supaya Allah jauhkan ko daripada aku.. supaya Allah hapuskan semua kenangan bersama.. supaya Allah sembuhkan luka yang aku rasakan.. supaya Allah beri kebahagiaan yang xpernah aku jangkakan.. supaya Allah hadirkan seseorg yg layak utk aku..yg boleh bukak balik hati aku.. terlalu sakit pedih perit dgn ape yg terjd.. aku xpernah rasa terluka begini.. aku sakit sgt ! its really hurt.. kalau la boleh putarkan waktu aku x nak kenal kau n dia dalam hidup aku..kalo aku tahu sakit macam nie sekali aku xkan setuju utk berkawan dgn kau semula setelah kita pernah putus sebelum nie.. aku xkan bg peluang semula pada ko TAK AKAN!! mungkin salah diri ku juga kerna sayangkan ko lbih aku syg diriku. tp itu dulu la.. 
  
Salah aku juga terlalu baik n mudah percaya org.. aku betul2 x sangka la kan.. Dia yg aku anggap mcm adik layan dia baik.. xpernah nak buruk sangka stiap kali dia tnya ape2 pasal kau  tapi aku tak pernah sangka dia baik ngan aku ada sbb, ada makna dan ada cerita disebaliknya.. kau tipu aku .. kau berdua bodohkan aku .. kau pernah pikir x ape yang aku rasakan.. kau perempuan aku pun perempuan.. kau muda lagi xpe la hidup kau masih panjang lg dik..

Aku ingt lg masa tue..time puasa besok kononnya aku nak buka puasa dgn kau n mmb2 ko..tp mlm tue dia minta no aku melalui fb.. mulanya aku suruh je dia  cerita kat fb  tp dia xnak .. so aku bg no aku..  dia pun call.. call dgn sng hati nya bg tau aku dia couple dgn ko... woiii hati mn x hancur msa tue.. hati mana yg x terluka.. air mata mn yg x mengalir bila org yg dia syg dan kenal selama 7 tahun CURANG!! Pada awalnya aku da  dpt rasa setiap kali kau hantar msg salah dgn panggilan MAMA ..sbb aku xsuka sblum kahwin nak mama papa nie.. tp kau xpernah mengaku ko selalu ckp saja je.. ok xpe aku abaikan je dan siap ckp jgn ulang lagi lepas ni. Pilihan pun ko da buat .. aku pernah pesan buat la bnda yg buat aku xkan berpatah balik dan bnci ko sampai aku mati .. setiap bnda ko buat pda aku xkan aku maafkan sampai aku mati..ko pernah minta kita jd kawan/ abg angkat   .. aku x tahu la masa tue mcm mn ko pikir... org bodoh je yg akan setuju..

Aku xtahu nak kata ape bila  dia kata dia couple ngan ko masa tue .. aku rasa kalo pompuan lain ada kat tmpat aku da berbakul budak tue mkan maki.. tp mlm tue tiba2 aku jd blur .. Allah je tau hati aku.. family and kawan aku je nmpk tangisan aku.. berbulan aku mkn hati.. menangis.. sdgkan ko ngan dia boleh bahagia atas kesedihan  aku .. korg pijak2 aku..  masa tue aku blum hbs blaja lg.. ko pernah fikir tak mcm mn aku rasa down masa tue.. dgn aku x focus study aku .. tp alhamdulilah berkat semngat ibu n ayah, kwn2 and abg ankat aku ..aku masih kuat .

suatu hari nnt kau akan rasa ape yg aku rasakan..apa yang korg berdua buat pada aku.. tak kena pada kau pada org yg ko syg.. kau kena ingt .. setiap perkara yang ko buat  ada balasan ..  Allah temukan aku dengan korang msti ada sebabnya.. tapi xpe ada hikmah ini semua.. aku redha dan pasrah.. aku terima semuanya takdir aku meski pun pahit ! terima kasih dengan apa yg terjadi sekurang2nya aku blaja dri ujian ni.. selalu tgk kat tv je kan kisah rampas merampas tp skrg nie aku yg rasa...Terima Kasih atas segalanya.. Halal kan ape yang aku da terambil dan guna.. memaafkan mmg mudah tp utk melupakan aku x yakin dgn mudah aku dapat lupakan walaupun 6 bulan da berlalu.. !it was too much!! ambil masa yg lama untuk sembuhkan luka aku ! aku doakan korang bahagia !thank A lot ..


No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger