Sunday 1 February 2015

ヅ✿ Move On ✿ヅ

Im back ..lama da x update blog..hihi... setelah makan hati berbulan2..puas when kita dpt lepaskan ape yang terbuku pada someone yg sgt memahami kita kan.. penat mengharapkan pada orang yg x pernah menghargai kita .. da berapa kali aku cuba untuk melupakan kau tapi kenapa susah betul kau nak pergi dari hati dan fikiran aku.. best kan rasanya bila mainkan perasaan org.. tapi xpe dunia nie bulat.. ibarat roda ape yang kita buat pada org tak mustahil esok lusa kita akan rasa.. mungkin diff situation.. but i trust to ALLAH.. kita hanya mampu merancang.. rancangan Allah adalah yang sebaik-baiknya.. jika dia bukan jodoh ku sampai kiamat pun kami xkan pernah bersatu..kan??

mungkin aku ada juga silapnya.. aku x salahkan dia 100%.. mungkin kesilapan aku menghukum diri aku.tapi xpe aku belajar dari kesilapan aku ,.

Lepas ini, susah untuk aku percaya orang  baik perempuan atau laki.. serius talk buat masa nie hati aku memang tertutup utk mengenali someone.. walau ape pun hidup mesti diteruskan.. aku mengharap suatu hari nanti aku bertemu dgn jodohku iaitu someone yang memahami aku, boleh menjaga hati aku , jujur ,setia , romantik like candy.. hahha.. and yang paling penting yang menyenangkan ati kedua orang tua ku.. aku biakan saja pada Allah untuk merancang perjalanan hidupku.. aku tahu suatu hari nnt bila tiba waktunya aku pasti tahu siapa jodoh yang paling layak buatku.. buat masa nie baik aku focus pada study and carrier aku !wish me luck everybody.. bia aku berjasa kepada orang tua ku dahulu !ini hutang yang harus aku balas.. setelah apa yang ibu dan ayahku bagi aku selama ini.. mungkin Allah nak aku balas jasa kedua org tua ku sebelum ku berkahwin kan.. Pls pray for my happiness..


No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger