Saturday 12 November 2016

ヅ ✿ Pengakhiran ✿ヅ


Pertama kali update blog setelah sekian lama.. Alhamdulilah atas ape yg aku ada sekarang .. Aku sgt bersyukur dikelilingi org2 yg sygkan aku yg berdiri disisi aku saat aku susah dan senang .. xsampai sehari sahaja lagi aku nak konvo .. alhamdulilah  aku dapt hbskan study aku sepanjang 3 tahun setgh .. bnyak cabaran dan dugaan yg aku lalui..  kdg2 sampai  nak berhenti blaja sbb semangat aku x kuat.. tp ibu and ayah selalu ada utk aku .. selalu mendoakan kejayaan aku .. selalu naikkan semangat aku .. terima kasih sgt ibu n ayah byk hbskan duit sepanjang 27 tahun nie.. byk sgt berjasa dalam membesarkan eiya.. sepanjang kerja hampir 9 bulan nie hanya cikit saja eiya dpt bg ibu n ayah duit poket duit belanja rumah duit bil elektrik .. insyaAllah ada rezeki lbih eiya bg lbih ye .. eiya tahu pemberian eiya nie x setimpal dgn pengorbanan ibu and ayah. eiya harap dgn ijazah yg eiya ada sekrg dpt membanggakan ibu and ayah.. dulu eiya selalu dgr ayah kata nak tgk juga anak2 dia masuk Universiti.. Alhamdulilah salah satu hajat ayah eiya da tunaikan.. nnt besok ayah tgk akk kat atas dewan amik ijazah ye..  last sekali tgk air mata ayah masa amik result SPM.. moment tu paling x boleh lupa.. result spm kluar eiya paling lmbt amik result.. ptg sikit bru amik.. takut sgt nk amik result ... tidur pon x sng mlm tue.. takut sgt, takut kecewakan ibu and ayah . tp Alhamdulilah berkat usaha dan doa ibu ayah eiya dpt  result yg sgt memuaskan .. xsangka akan dpt gitu .. yela dri kecik lg xde la pandai sgt ..  eiya pergi mn2 pun msti dgn ayah kan.. so amik result spm dtg ngan family ..owh ye eiya tahu ayah nak eiya sambung amik master  pulak kan .. tp bukan buat masa nie.. sbb skrg eiya nak cari keje nak bina kehidupan .. nak ada saving sndri ..nak ada kereta .. mn nk byr hutang blajar .. tggu bila da stabil.. ada rexeki and kewangan yg kukuh eiya pikir semula ye ..


No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger