Thursday 6 December 2012

ヅ✿Permulaan Ceritaku Semua Disini✿ヅ

asalammualaikum to all my follower..this is my new blog..sebenarnya sebelum ini saya juga merupakan kaki blogger tapi saya kurang aktif di sebabkan sibuk dengan kerja.. and now saya kembali untuk memberi ruang kepada diri saya meluahkan perasaan yang terbuku di hati ini. yeah i know this is not a right place but it can make my feel  a lil bit oke rite? sebelum ini mungkin ada yang mengenali diri saya ini tp its ok..saya akan cuba menceriakan blog sya..semua cerita dalam ini adalah sedikit sebanyak mengenai diri saya.. saya orang yang sangat simple and tenang.. saya suka berkawan dan sgt riang.. saya harap kehadiran saya semula dalm dunia blogger ini memberi cahaya kegembiranaan pada diri saya.. insya Allah saya akan update blog saya kemudian..

NotaKaki: Salam pengenalan untuk semua sama ada yang mengenali atau tidak.

                                                                                                                                            

No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger