Tuesday 11 December 2012

ヅ ✿Rigid Stalker ✿ヅ

asalammualaikum semua ..ini adalah entry kedua saya untuk hari ini, actually entry ini ditulis untuk melepaskan ape yang terbuku didalam hati ini..saya xpham dengan sesetengh org yang sibuk nak add acct twitter sy.. sy x kesah kalo dia nak add pun tp xyah la add pkai fake acct.. tak ke mcm org bangang..kalo sekali dua xpe nie da berpuluh akaun agaknya dye buka semata-mata nak tahu ape status terbaru saya.. so annoying  rite?? byk kali da dye try utk add tp x penah lepas kot.. sbb sy sgt ssh utk follow org blik lagi2 lepas sy remove dye.. seriusly meluat dgn org bodoh mcm ini! pastu nak bg tau satu dunia yang sy nie jahat.. yang dia tue baik sgt..pls larh.. org x kenal kau sape? org yang x boleh tgk org lain lebih dri kau...opps tapikan aku agk musykil pe yang aku lbih dri kau.. pelik pelik..nak kata aku shantek tue x de la chumell pun xde gak. style? lagi la xde pada aku.. FYI, i think u have everything so xyah nak sibuk2 lagi hal aku jga jek kain kau yang terkoyak tue.. jgn nak tlg jahit kain org lak..kau faham x! aku xsuka and bnci ngan kau..and one more thing aku akn ingt ape yang selama nie kau wat kat aku and jgn penah kau nak minta kemaafan dri aku.. mmg x la aku nak bg kemaafan kat org mcm kau? aku hanya manusia biasa yang ada hati dan perasaan bila org da malukan aku.. bukan kat sorang jek tp ramai kot.. watpe maafkan kau kalau hati aku x iklas kan! berambus la kau dari dunia aku..jgn dok sibuk2 hal org ..jgn hal kau sudah takut nnt org lain lak yang tlg jgakan hal kau..Sekian ~ Peace No War

NotaKaki: sesengguhnya org yang xley tgk org laen lebih dri dye adalah org yg mempunya hati yang sangt busuk !

                                                                                                                                            

No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger