Thursday 4 April 2013

ヅ ✿ Selamat Hari Jadi ✿ヅ

hye peeps, ini entry qiela yang kedua untuk hari ini , qiela nie mmg jenis mcm nie kalo sekali da wat entry pasty akn wat lebh dri satu.. entry qiela yang nie khas buat insan yang sgt rapat  dalam hidup qiela.. dia duduk dlm carta no 2 dlm hati qiela.. kenapa no 2? sbb tempat pertama dlm hati qiela xde spe boleh ambil.. dia sahaja yang berhak dan layak duduk di carta hati qiela yang first.. qiela harap anda pn sama ngan qiela.. anda nak tahu sape.. Allah yang merupakan tempat pertama dalam carta hati qiela.. oke berbalik pada cite hari ini bersamaan 3 april  telah lahir seorg princess yang sgt comel pada waktu kecik nya.. dia merupakan insan yang rapat sgt ngan qiela..ape2 qiela mesti keluar ngan dia.. dia merupakan adik perempuan qiela .. qiela ngan dye selalu bergaduh.. bukan gadoh bertumbuk ok.. bak kata org gadoh2 manja.. hahaha..opps lupa lak adik qiela nie kitaorg atu kuarga pggil baby.. walaupun da tua pggilan itu x penah pudar..

byk kenagan kami bersama owh yeah.. qiela nie kalo nak cpl qiela msti tnya adik perempuan qiela sama ada dye suka ke x? if dia x suka maksudnya qiela pun x kan rtrima laki tue sebagai cpl qiela.. sbb ape qiela nak bf qiela pndai mengambil hati family qiela.. syukur ahamdulilah bf qiela skrg sgt2 mengahargai qiela and family qiela.. dye juga sering kal berhubung dgn adik2 qiela dan bertnya khabar.. so scra lnsng mereka akn jd rapat..

nway di kesempatan ini qiela nak wish selmat hari jadi yang ke 16 thun semoga tahun ini memberi keberkatan dalam setiap ape yang baby lakukan... dan akk doakan setiap matlamat bby akan tercapai.caiyok2! berusaha semaksimum mungkin utk mencapai kejayaan.. kejayaan mu adalahh kebahagian buat kami.. kk harap bby akan trs menjdi ank yang patuh dan menghormati org tua.. hihhi.. this song is for you

 ok qiela stop sini..nnt kalo ada cite qiela sambng lagi okies..

No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger