Friday 15 March 2013

ヅ ✿ Lirik Lagu Cinta Kau dan Aku ✿ヅ



hye peeps, qiela update lagi utk hari nie.. utk kali nie qiela nak share dgn anda semua lagu yg best bgi qiela.. erm qiela juga mengikuti crita cinta kau dan aku walaupun qiela kat hostel.. sbb qiela akn download cerita tue.. cerita yg menarik  sgt owh yeah, qiela suka lagu OST cerita nie.. anda dgr dan hyati larh lgunya yek..

Cinta Kau dan Aku

Bunga-bunga yang bertaburan
Alam ibarat meraihkan
Luhurnya satu percintaan
Bagaikan telah ditakdirkan
Namun cinta kau dan cinta ku
Banyak halangan datang bertamu
Mampukah ditempuh satu persatu
Terdayakah menahan onak beribu

[*] Hatiku semakin terluka
Bila setiaku kau permainkan
Mengapa harus sengsara
Bila cinta dalam genggaman
Cinta kau dan aku
Mungkinkah bersatu
KepadaNya ku pohon restu
Tunjukkan jalan yang terang
Untukku
Tiap cinta ada cerita
Penuh onak ranjau yang berliku
Ku tabah ku harungi jua
Dugaan cinta kau dan aku
Repeat [*]
Cinta kau dan aku
Mungkinkah bersatu
KepadaNya ku pohon restu
Kembalikan dia… kepadaku
Kepadaku




**bagi qiela lagu nie besh tp xtahu la anda kan.. wh yeah sape dikalangan follower qiela nie yg tgk cerita nie ...jom komen ..apa pndangan anda mengenai lakonan Sara Ali.. suk sgt dye berlakon.. ok qiela stop sini yeah nnt kalo ade idea qiela update lagi yk..huhu

No comments:

Post a Comment

Blog Peribadi Milik Miss Lulu cuties Kaki Blogger